Nationaal Aftersalescongres 2014 Terugblik

Nationaal Aftersalescongres, ondernemers verdienen beter!

De automotive aftermarket staat qua volume en omzetpotentie onder blijvende druk. Omdat daarnaast steeds meer auto- en garagebedrijven hun dienstenaanbod verbreden, wordt de spoeling dunner. Dat levert een strijd om de werkplaatsklant op tussen het merkkanaal en universele garages, maar ook tussen de diverse geledingen binnen het onafhankelijke kanaal.

Deze thema's stonden centraal op het derde Nationaal Aftersalescongres aanwezig, waar ruim 350 mensen aanwezig waren.

Bekijk hier de terugblik in beeld en geluid met het videoverslag en de foto's.

Video: Branche strijdbaar 2015 in

Foto's

Fotograaf Mike Raanhuis geeft door zijn lens een blik in de congreskeuken. Wat uit deze middag blijkt, is dat ondernemingen simpelweg door hun klanten gedwongen zijn en worden om zich aan te passen aan een veranderende markt. Niet veranderen is geen optie.

{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}
{pageName}

Sponsoren

Sponosren van het Nationaal Aftersalescongres, ondernemers verdienen beter!