bekeken: 729 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 5
(4,00)
(Inloggen is vereist)

Mazda komt naar je toe

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 18 januari 2019, 11:53

Leestijd: 1 minuut

Mazda begint in Duitsland een proef om actief de prospect op te zoeken in plaats van wachten tot hij de showroom betreedt. Het merk maakt met een uit meerdere elementen bestaande pop-up store zijn opwachting bij concerten, sportwedstrijden, populaire winkelstraten en recreatieoorden.

Overal waar zich veel publiek bevindt – het gaat om miljoenen bezoekers – willen de Japanners aanwezig zijn. Rode draad is de ‘individuele merkbeleving’. Op locatie kan de doelgroep het merk en zijn modellen leren kennen vanuit diverse perspectieven. Het zwaartepunt ligt momenteel op de vernieuwde Mazda 3 en de MX 5, die zijn dertigste verjaardag viert.

Nederland

Of en wanneer ook Nederland gaat kennismaken met de nieuwe aanpak staat volgens Jur Raatjes, directeur Public Relations, nog niet vast. “Het is nu nog in een try-outfase, waarbij Duitsland als markt gekozen is omdat het voor Mazda de grootste in de EU is. Dit project is in feite de vervanging voor de (destijds permanente) Mazda Space in Barcelona, die afgelopen september zijn deuren sloot. Als dit project in Duitsland bevalt, zal het verder over EU worden uitgerold, dus ook in Nederland. De timing daarvan is echter nog niet bekend.”

In editie 11 van 2018 besteedde Aftersales Magazine aandacht aan de opkomst van pop-up-stores en city stores. 

Tags: , , ,

Open huis Stokvis met virtual…Recordprijs palladium door…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties