De Kwikfit-vestiging in Meppel is door klanten van de landelijke keten uitgeroepen tot de beste vestiging van 2015. Zo blijkt uit klanttevredenheidsonderzoek, waar ruim 77.000 klanten aan meededen.

De vestiging aan de Leonard Springerlaan krijgt een gemiddelde klantbeoordeling van 8,8, dat is zelfs twee tiende punt hoger dan vorig jaar. Op de tweede plek staat de vestiging in Nijmegen, eveneens met een 8,8 en op de derde plaats de locatie in Hilversum met een 8,7. Alle vestigingen in de top tien van Kwikfit moeten gemiddeld een 8,6 of hoger scoren.

Filiaalmanager Michel Roose in Meppel is enorm trots: “We scoren elk jaar goed bij dit onderzoek en toch weten we elkaar steeds weer te motiveren om het nog beter te doen.”

Stijgend cijfer

Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle vestigingen stijgt elk jaar achtereenvolgens met een tiende punt van een 8 (2012) tot een 8,3 (2015). Volgens Kwikfit blijkt hieruit het succes van de investeringen. De keten telt nu 180 vestigingen in ons land.

“Kwaliteit en service staan hoog in ons vaandel en daarom meten we al vijf jaar de kwaliteit van onze dienstverlening”, aldus Peter Wierikx, salesdirecteur Kwikfit. “Door feedback krijgen we inzicht in dingen die goed gaan of punten die onze aandacht verdienen.”

Modernste

Onlangs heeft Kwikfit in Zeist de modernste vestiging van het land geopend volgens het Premier-concept waarbij klantgemak en transparantie centraal staan. “Zowel de apparatuur voor onderhoud en reparatie als de wachtomgeving is optimaal afgestemd op de wensen van onze klanten”, aldus Marc Middelhoven, filiaalmanager in Zeist.

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties