- Algemene voorwaarden
Aftersales Magazine pretendeert niet voor niets Hét vakblad ìn de Autobranche te zijn. Die claim staat voor een toegankelijke redactie die luistert naar de geluiden vanuit de branche in plaats van te oordelen, hoog vanuit een ivoren toren. De website onderstreept dit onder meer door bezoekers in staat te stellen om rechtstreeks te reageren op artikelen, mits deze enkele huisregels respecteren.
Fatsoensnormen
Berichten worden direct geplaatst, maar de redactie behoudt zich het recht voor ongepaste inhoud te verwijderen. Vanzelfsprekend gelden algemene fatsoensnormen net zo goed voor internetreacties, dus scheldpartijen worden verwijderd. Ook laster wordt niet getolereerd, maar dat is ten overvloede omdat de wet dit al strafbaar stelt.
Commerciële boodschappen
Om commerciële boodschappen te plaatsen biedt Aftersales Magazine diverse mogelijkheden (zie ‘Adverteren’) maar de reactiemogelijkheid hoort daar niet bij: commerciële boodschappen worden daar verwijderd.
Uitgever en auteurs verklaren in deze disclaimer dat deze uitgave op zorgvuldige wijze is samengesteld. De uitgever kan echter op geen enkele wijze instaan voor de juistheid of volledigheid van de inhoud en is derhalve niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie.
Wanneer u onze website bezoekt, kunnen wij algemene en niet-persoonlijke informatie over u verzamelen. De verzameling van deze niet-persoonlijke gegevens gebeurt door cookies. Zij bevatten geen persoonlijke informatie, zoals uw naam of e-mailadres. Deze Cookieverklaring is van toepassing op alle producten, diensten en activiteiten van Aftersales Magazine.
Wat zijn cookies?
Er worden kleine tekstbestandjes op uw computer geplaatst door de website die u op dat moment bezoekt. Bij een volgend bezoek aan deze website zorgen deze cookies ervoor dat jouw browser meteen wordt herkend.
Bij terugkerend bezoek hoeft u niet steeds dezelfde informatie in te voeren of te downloaden. Door cookies zien we ook hoe u onze website gebruikt en wat we nog kunnen verbeteren. Cookies worden ook voor onze marketingdoeleinden gebruikt. Ook wordt het IP-nummer opgeslagen als u een reactie achterlaat bij één van de artikelen.
Inloggen
Door middel van de SESSIE ID cookie slaan we tijdelijk informatie op van uw sessie (websitebezoek). Hierdoor hoeft u bijvoorbeeld een formulier niet opnieuw in te vullen als u een pagina herlaadt. Deze cookie wordt verwijderd aan het einde van de sessie. We delen uw informatie niet met derden.
Youtube
Er worden cookies geplaatst zodat u de mogelijkheid heeft om onze video’s op Youtube te bekijken. Zonder deze cookies kunt u de video’s niet bekijken. Youtube deelt anonieme data met derden.
Met deze cookies bekijken we hoe u onze website gebruikt en waar u vandaan komt. Deze kennis gebruiken we om de website te verbeteren. Zonder deze cookies zien we niet hoe u onze website gebruikt en kunnen we het gebruiksgemak minder goed verbeteren. Google deelt anonieme data met derden.
Verwijderen en weigeren van cookies
Via de browserinstellingen op uw computer kunt u geplaatste cookies verwijderen en het plaatsen van nieuwe cookies weigeren. Hoe u deze instellingen kunt veranderen verschilt per browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera, Mozilla, etc.). Raadpleeg indien nodig de helpfunctie van de browser.
Let op: indien u cookies weigert en/of verwijdert kunt u niet altijd van alle mogelijkheden van onze website gebruik maken. Daarnaast heeft het weigeren en verwijderen van cookies alleen effect op de computer en browser waarop u deze handeling uitvoert. Indien u gebruik maakt van meerdere computers en/of browsers dient u de bovengenoemde handeling(en) zo vaak als nodig te herhalen.
Wijziging Verklaring
Aftersales Magazine behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze verklaring. Wij raden u aan deze verklaring regelmatig te raadplegen, zodat u altijd van de inhoud op de hoogte bent.
Deze verklaring is voor het laatst gewijzigd op 14 december 2018.
Het overnemen van (delen van) artikelen is toegestaan indien deze niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt en met bronvermelding. Het auteursrecht blijft eigendom van de uitgever.
De uitgever legt van haar abonnees en klanten in het kader van haar dienstverlening gegevens vast. Deze gegevens worden gebruikt ter uitvoering van de overeenkomst en om abonnees en klanten te informeren over relevante producten en diensten van de uitgever en van zorgvuldig geselecteerde derden. Als u op deze informatie geen prijs stelt, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken.
De uitgever van Aftersales Magazine legt in het kader van haar dienstverlening gegevens vast van abonnees en klanten. Deze gegevens worden gebruikt om abonnees en klanten te informeren over relevante producten en diensten van de uitgever en van zorgvuldig geselecteerde derden. Als u op deze informatie geen prijs stelt, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken via het adres onder aan deze pagina.
Statistische gegevens om de effectiviteit van advertenties te meten.
Deze gegevens worden via een Facebook Pixel verwerkt door Facebook. Bewaartermijn: 7 jaar Reden: Effectiviteit van advertenties meten (het percentage mensen dat via een advertentie op de website terecht komt, zich aanmeldt voor de nieuwsbrief en/of een evenement) en vergelijken met eerdere resultaten.
- Vragen of opmerkingen?
.
- Autoverkoop +17,5 procent in april (130.404)
- Onderdelen 24 uur beschikbaar (115.337)
- Hervatting cao-overleg Metaal & Techniek (20.953)
- Kassa belicht terugroepactie ‘natte’ distributieriem Puretechs (19.613)
- Onderdelen (16.236)
- Werkgevers doen eindbod cao Metaal & Techniek (13.960)
- Bonden zien ruimte in cao-voorstel werkgevers (12.895)
- Equipment Group Holland neemt Strong Tools over (10.394)
- Van Mossel koopt Duitse dealerholding (40 vestigingen) (7.950)
- ‘Kras niet weg met tandpasta of WD40’ (7.458)
- Ed Kanij on Webshop wordt B2B-distributeur: “Dan zal de noodzaak ontstaan dat de automaterialen distributeurs artikelen die ze aan de eindgebruiker leveren te gaan merken. Dan…” okt 29, 10:25
- Ron Verberne on Stellantis duwt september in het rood: “De overstap naar grotere dealerbedrijven, – met alle merken onder één dak – heeft Stellantis volgens mij duidelijk klanten en…” okt 27, 12:18
- Gerard van de meent on Afcar vraagt nogmaals om wetgeving voertuigdata: “Ls, Ik heb namens een grote marktpartij EU toegang geregeld (tegen betaling) bij 23 automerken. Dat was al enige tijd…” okt 17, 13:54
- Fred on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Volgens mij staat je verzekering dan ook stil.” sep 25, 15:15
- Els Vermeulen on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Waarom word de Caravan niet belast daar rijden er nog meer van op de wegen. .” sep 24, 09:35