Aftersales Magazine is een onafhankelijk vakblad dat gemaakt wordt door specialisten pur sang met tientallen jaren ervaring.

Het blad richt zich met name op bedrijven met een werkplaats. De werkplaats geldt als profit center van het dealerbedrijf, waardoor ontwikkelingen op aftersalesgebied van groot belang zijn voor zowel directieleden als monteurs.

In het universele kanaal zijn het garagebedrijven, grossiers en schadeherstellers die de lezersgroep vormen. Reparatie, service, onderhoud, en banden maar ook onderdelen(logistiek), techniek, productnieuws, marketing en schadeherstel lopen als een rode draad door iedere uitgave.

Aftersales Magazine is prettig leesbaar en doordacht vormgegeven, reden waarom het op alle functieniveaus gewaardeerd wordt.

Laatste nieuws
8 november 2024
Meer elektrische dan dieselkilometers door lease
8 november 2024
OE-data niet langer uitsluitend in Bosch huisstijl
8 november 2024
Arjen van Beek directeur LeCarage
8 november 2024
Auto Prof zamelt geld in voor Groot Hart
7 november 2024
Ratels met honderd tanden
7 november 2024
WESP voor alle Bosch Car Service-bedrijven
Meest bekeken berichten
Recente reacties
  • Ed Kanij on Webshop wordt B2B-distributeur: “Dan zal de noodzaak ontstaan dat de automaterialen distributeurs artikelen die ze aan de eindgebruiker leveren te gaan merken. Dan…okt 29, 10:25
  • Ron Verberne on Stellantis duwt september in het rood: “De overstap naar grotere dealerbedrijven, – met alle merken onder één dak – heeft Stellantis volgens mij duidelijk klanten en…okt 27, 12:18
  • Gerard van de meent on Afcar vraagt nogmaals om wetgeving voertuigdata: “Ls, Ik heb namens een grote marktpartij EU toegang geregeld (tegen betaling) bij 23 automerken. Dat was al enige tijd…okt 17, 13:54
  • Fred on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Volgens mij staat je verzekering dan ook stil.sep 25, 15:15
  • Els Vermeulen on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Waarom word de Caravan niet belast daar rijden er nog meer van op de wegen. .sep 24, 09:35