Mille Miglia is opnieuw hoofdsponsor geworden van de wereldberoemde, historische 1000 Miglia race. Met het afsluiten van deze sponsorovereenkomst geeft Mille Miglia een vervolg aan een periode van meer dan tien jaar, waarin het merk als hoofdsponsor van deze uniek race fungeerde.

De race in 2014 heeft traditiegetrouw de start en finish in Brescia, Noord-Italië.

 “Met dit sponsorschap benadrukt het merk opnieuw dat de Mille Miglia velgen tot het absolute top-segment behoren. Het sponsoren van een wereldberoemd race-evenement op het hoogste niveau past dan ook bij de kwaliteit van het product” aldus een woordvoerder van Inter-Tyre Holland, de officiële importeur van het merk Mille Migla voor de Nederlands markt.”

Tevens introduceert Mille Miglia opnieuw een exclusief model. De MM1007 is verkrijgbaar in de kleurstellingen zwart met een gepolijst front en zilver met een gepolijst front. Ook deze modellen zijn in het topsegment gepositioneerd en mogen op basis van design en kwaliteit zeer concurrerend genoemd worden.

Het nieuwe model is gebaseerd op de klassieke Italiaanse vormgeving maar dan geproduceerd met de nieuwste technieken om de kwaliteit en duurzaamheid ook in de toekomst maximaal te garanderen. Ook op dat gebied worden er geen enkele concessies gedaan door de producent. De Mille Miglia wielen zijn verkrijgbaar bij de betere [erkende] banden- en wielenspeciaalzaak.

 

 

 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties