AutoScout24 laat weten dat de verkoopplatforms AutoTrack en Gaspedaal.nl verdergaan binnen de AutoScout24 groep.

AutoScout24, AutoTrack en Gaspedaal.nl blijven onder hun eigen merknaam actief en klanten kunnen zelf blijven kiezen op welke portalen zij hun aanbod plaatsen. De merken richten zich op het verbeteren van de ervaring voor zowel autobedrijven als consumenten: dealers op AutoTrack profiteren van de uitgebreide oplossingen van het technologieplatform van AutoScout24 en AutoScout24.nl profiteert van het bereik van Gaspedaal.nl, aldus AutoScout24.

Joint venture

In 2019 stapten AutoTrack en Gaspedaal.nl al samen in een joint venture. De Persgroep kreeg daarin 51 procent van de aandelen en TMG 49 procent.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
25 november 2025
Emotive hoofdsponsor Dakar-team Coronel
25 november 2025
AutoTrack en Gaspedaal.nl verder onder paraplu AutoScout24
25 november 2025
ERJ organiseert discussieforums op The Tire Cologne
25 november 2025
Avontuur
24 november 2025
RDW start bouw testfaciliteit
24 november 2025
Nieuwe editie Skills Heroes-wedstrijden voor Autoschadeherstel en Autospuiten
Meest bekeken berichten
Recente reacties