De vijfde editie van de ACtronics Service Point Award is gewonnen door Vos Autotechniek uit Goor. Volgens ACtronics heeft het autobedrijf zich onderscheiden als “hét voorbeeld van technische expertise, klantgerichtheid en toekomstvisie binnen de automotive aftermarket”
De award is een prijs van ACtronics voor zijn klanten, een netwerk dat inmiddels ruim vijfduizend partners telt in de Benelux. “Deze award is voor ons een bevestiging dat we als team op het juiste spoor zitten”, aldus winnaar Matthijs Vos. “We investeren continu in kennis, tooling en klantrelaties. Dat we nu deze erkenning krijgen, geeft een enorme boost aan ons team én aan het vertrouwen van onze klanten.”
Volwaardig alternatief
Voor ACtronics is de Service Point Award niet alleen een marketinginstrument, maar ook een middel om hergebruik en revisie onder de aandacht te brengen als volwaardig alternatief voor vervanging in de consumentenmarkt, én om het belang van technische expertise te benadrukken in een markt die razendsnel verandert. “Wie voorop wil blijven lopen, moet investeren in kennis en samenwerking”, zegt Thijs Kamp, coördinator van het Service Point-programma. “Met deze award brengen we de koplopers in beeld en versterken we het netwerk van bedrijven die voor revisie kiezen.”
Competitie
De competitie begon in augustus met een online kennistest, waarin diagnosespecialisten hun kennis van moderne voertuigsystemen konden toetsen. De tien hoogst scorende bedrijven gingen door naar de publieksronde. Daar draaide het om klantbetrokkenheid en overtuigingskracht. De publieksstemmen bevestigden wat de kennistest al liet zien: Vos Autotechniek combineert technisch vakwerk met een sterke klantrelatie, aldus ACtronics.