bekeken: 1493 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

De oude garde

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 6 april 2018, 09:23

Leestijd: 4 minuten

Daihatsu mag dan in 2013 gestopt zijn met de nieuwverkoop in Europa, menig autobedrijf vindt in het merk nog altijd een goede reden van bestaan. Zo ook Autobedrijf Piet Brands uit het Drentse Zeijen,  dat op 1 april 2018 precies vijftig jaar bestaat.

Voor een dorpsgarage met één monteur bedient Autobedrijf Piet Brands toch zo’n zevenhonderd klanten. Vijfhonderd daarvan rijden nog altijd in een Daihatsu en kunnen dat, als het aan de huidige eigenaar Willem Brands, zoon van oprichter Piet Brands ligt, nog jaren blijven doen. “De markt is de afgelopen jaren gelukkig veranderd. Een auto hoeft niet meer elke twee, drie, vier jaar vervangen te worden. Het is niet meer de heilige koe die het ooit was. Zo voordelig mogelijk op de weg blijven is eerder het devies.”

Verder lezen hoe Autobedrijf Piet Brands nog altijd een goede boterham verdient aan Daihatsu? Dit artikel is exclusief toegankelijk voor lezers met een Aftersales Plus account.Log in met uw gegevens of vraag een gratis account aan door op de registreer-knop te klikken.


Tags: , ,

REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

    Geen zoekresultaten gevonden.

Laatste reacties