Dichtbij, het magazine van Vakgarage Nederland, is vernieuwd. Verscheen het magazine voorheen twee keer per jaar, nu wordt het drie keer per jaar uitgebracht. Ook heeft het een groter formaat en een restyling ondergaan.
Het magazine wordt in een verhoogde oplage van 400.000 exemplaren onder alle Vakgarage-klanten verspreid. Zij krijgen het magazine met een gepersonaliseerde begeleidende brief, afgestemd op de onderhoudsstatus van hun auto.
Aantrekkelijk
De restyling is gerealiseerd in samenwerking met Buro N11 (specialist in mobiliteitscontent, PR en marketing) en Problicity (automotive marketing en reclame). “Het is fantastisch om samen te werken aan een magazine dat zowel inhoudelijk sterk als visueel aantrekkelijk is”, zegt Erik Hardick, ceo van de Buro N11 Group. “Ons doel is om de lezers een beleving te bieden die verder gaat dan alleen auto-onderhoud; we willen hen inspireren met verhalen, achtergronden en trends die echt waarde toevoegen.”
Entertainen en verbinden
Ook Gert-Jan Hageman, eigenaar van Problicity, is trots op het resultaat: “Een magazine als Dichtbij moet niet alleen informeren, maar ook entertainen en verbinden. Dankzij de samenwerking met Vakgarage Nederland en Buro N11 hebben we een formule gevonden waarin inhoud en vorm perfect samenkomen. Een klantenmagazine met een oplage van 400.000 exemplaren is al redelijk uniek. Maar Vakgarage onderscheidt zich echt doordat elke klant ook een persoonlijke brief ontvangt met informatie over bijvoorbeeld de status van de APK, bandenwissel, onderhoud of pechhulp.”
“Met deze vernieuwingen brengen we onze klanten nóg dichter bij relevante informatie en persoonlijk advies”, aldus ChrisJan Lammerts, marketingmanager van Vakgarage Nederland. “Dichtbij is niet alleen een bron van inspiratie, maar versterkt ook de relatie tussen Vakgarage en haar klanten.”