Emil Frey Nederland heeft de eerste digitale check-in zuil geplaatst, bij Terwolde Renault in Assen. Werkplaatsklanten kunnen hier digitaal inchecken en hun sleutel afgeven, wat wachttijden moet bekorten wanneer het druk is aan de servicebalie.

Door het ingeven van kenteken of e-mailadres wordt de klant geverifieerd. Via een geheime code kan de klant de sleutel in een van de kluisjes achterlaten. De monteur krijgt dan bericht dat de sleutel is ontvangen en hij kan middels een QR-code de sleutel ophalen en beginnen met de werkzaamheden.

De bedoeling is dat Emil Frey de check-in zuil in de toekomst in meerdere werkplaatsen gaat plaatsen. Ook komen er meer mogelijkheden voor het ophalen en brengen buiten openingstijden.

De check-in zuil is een project waarin ook Claire Automotive en RAP Media participeren. Met de gebruikerservaringen wordt het systeem de komende tijd verder geoptimaliseerd.

Deel dit artikel op​

0 reacties

  1. Wow. Dat is cool. De zelfbediening die inmiddels gewoon is bij McDonalds nu ook bij de autodealer. Het zal voornamelijk de jonge bestuurder/ leaserijder aanspreken maar dit lijkt me een mooie ontwikkeling.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties