Het aantal Nederlandse exposanten op Equip Auto (17 t/m 21 oktober) is ten opzichte van editie 2015 gestegen met bijna dertig procent. De organisatie van de tweejaarlijkse vakbeurs schrijft de toename onder meer toe aan de verhuizing.

Equip Auto vindt ditmaal plaats op het vernieuwde beurscomplex Paris Expo Porte de Versailles. Dat ligt in het centrum van de stad, in tegenstelling tot de vorige locatie (foto) op het beursterrein noordelijk van Parijs. In totaal hebben ditmaal 31 ‘oranje’ bedrijven en organisaties een stand. Op woensdag 18 oktober zal de Nederlandse ambassadeur in Frankrijk kennismaken met de deelnemende Nederlandse bedrijven. Op het door AutomotiveNL georganiseerde Holland High Tech paviljoen zullen die dag pitches worden gehouden met verschillende actuele thema’s.

Holland-paviljoen

Naast het OEM-gerichte paviljoen van AutomotiveNL is er ook een Holland-paviljoen, volledig gericht op de aftermarket. Dit Holland House bevindt zich op een prominente plek aan de hoofdingang van de beurs. Het wordt ‘bewoond’ door Eurol, NRF, Kavo Part, KAWE en Ganzeboom Transmissies. Op de beurs zijn dit jaar uit ons land aanwezig: A.B.S. All Brake Systems, ACtronics, AE Industries and Map Technologies, Automotive Campus,  Automotive NL, Battery Safety Solutions, Brightkands Materials Center, ECS Electronics, Eindhoven University of Technology, Euro-Tyre/Pneus Hollande, Eurol, Ganzeboom Transmission, Holst Centre, IDtools, Inter-Sprint Banden EAA Inter Tyre, Jasonstyres, KAVO, KAWE, Kovax Europe, Kroon-Oil, Landport Europe, Lightyear, NRF, Pentacon, POS Service Holland, Solliance, Technolution, Tyres in Stock, Vialle Autogas Systems, WAI Global, WK Automotive.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties