Met ingang van 1 juli is Bert de Vidts de nieuwe managing director van Mazda Motor Nederland. Hij volgt Geraldine Brouwers op, die haar carrière buiten de automotive branche wil voortzetten.

Vidts (48) komt van Mazda Motor Belux, waar hij de functie van Directeur Marketing en Communicatie bekleedt. Hij heeft 25 jaar ervaring in de automobielbranche in sales en marketing. In 2012 kwam hij in dienst bij Mazda Motor Belux, werd directeur Sales in 2014 en stapte over naar zijn huidige functie in 2018. Vóór Mazda werkte hij bij Ford en Toyota dealers in diverse salesfuncties. Bij Mazda Motor Belux heeft De Vidts een cruciale rol gespeeld bij de verkoop van nieuwe auto’s in België en Luxemburg.

Volgens het persbericht heeft Geraldine Brouwers op eigen initiatief in januari dit jaar besloten om te stoppen bij Mazda. Daardoor was er ruimschoots de gelegenheid een vervanger te vinden. Brouwers (46) kwam in 2010 bij de importeur als netwerkconsultant en werd op 1 september 2014 managing director. Onder haar leiding gingen de verkopen van 5.500 in 2014 naar ruim 11.000 in 2019.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 oktober 2025
RDW vernieuwt erkenningenstelsel
13 oktober 2025
Vos Autotechniek wint vijfde ACtronics Service Point Award
13 oktober 2025
‘Stem verkeersboete af op ernst overtreding’
13 oktober 2025
Concurrentiebeding: bescherming of blok aan het been?
10 oktober 2025
Dodge-specialist viert veertigjarig bestaan
10 oktober 2025
Fastned opent eerste stations in Spanje
Meest bekeken berichten
Recente reacties