Leasemaatschappij Ayvens kondigt voor de Nederlandse vestiging een samenwerking aan met media- en performancebureau Traffic Builders, dat de e-commerce activiteiten van Ayvens, gericht op het zakelijke segment, moet gaan ondersteunen.

Ayvens ziet dat steeds meer ondernemers hun leasecontract online afsluiten. Door deze verschuiving naar online ontstaat een grotere vraag naar data-gedreven marketingstrategieën die bijdragen aan relevante traffic, een hogere kwaliteit van leads en een efficiëntere conversie. Traffic Builders gaat Ayvens daarbij ondersteunen.

Concreet bestaat de samenwerking uit activiteiten op het gebied van search-, display- en social advertising, aangevuld met marketing automation, funnel management en conversie-optimalisatie. Ook ondersteunt Traffic Builders bij de telefonische opvolging van leads.  

Digitaal

“Online retail is al jaren een belangrijke groeimarkt voor Ayvens”, zegt Lonneke van der Horst, marketingdirecteur bij Ayvens in Nederland. “Met de samenwerking met Traffic Builders versterken we onze digitale slagkracht en kunnen we onze zakelijke klanten nog beter bedienen.”

“Wat deze samenwerking uniek maakt, is dat wij als media- en performancemarketingbureau verantwoordelijk zijn voor de volledige funnel: van branding en salescampagnes tot de daadwerkelijke opvolging van leads naar order. Deze end-to-end aanpak is een mooie uitdaging die perfect past bij het datagedreven DNA van Traffic Builders”, aldus Wolter Tjeenk Willink, CEO van Traffic Builders.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties