Alle 385 Bosch Car Service bedrijven in Nederland hebben op 1 september een nieuwe website gekregen. Niet alleen de look and feel ligt nu op één lijn, ook de content is voor een groot deel dezelfde. Dit moet de herkenbaarheid en uitstraling van het merk verhogen.

“Bosch Car Service heeft al enige tijd een nieuwe huisstijl. Deze wordt nu in de deelnemerssites doorgevoerd. Daarnaast hebben we er bewust voor gekozen om iedereen een website te geven. Een deelnemerssite behoort voortaan tot het Bosch Car Service pakket. Op die manier zijn al onze bedrijven op dezelfde wijze online aanwezig”, zegt Marieke Groeneveld, conceptmanager Bosch Automotive Aftermarket.

Het ontwerp en de inhoud van de website zijn gebaseerd op een onderzoek naar de informatie die consumenten online over autobedrijven zoeken. Verder is er dankzij de samenwerking met VWE en Inmotiv ook de mogelijkheid om occasions beter in de kijker te zetten.

Nederland is, naast Frankrijk en België, één van de eerste landen die de nieuwe richtlijnen voor de Bosch Car Service huisstijl doorvoert.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties