Alle 385 Bosch Car Service bedrijven in Nederland hebben op 1 september een nieuwe website gekregen. Niet alleen de look and feel ligt nu op één lijn, ook de content is voor een groot deel dezelfde. Dit moet de herkenbaarheid en uitstraling van het merk verhogen.

“Bosch Car Service heeft al enige tijd een nieuwe huisstijl. Deze wordt nu in de deelnemerssites doorgevoerd. Daarnaast hebben we er bewust voor gekozen om iedereen een website te geven. Een deelnemerssite behoort voortaan tot het Bosch Car Service pakket. Op die manier zijn al onze bedrijven op dezelfde wijze online aanwezig”, zegt Marieke Groeneveld, conceptmanager Bosch Automotive Aftermarket.

Het ontwerp en de inhoud van de website zijn gebaseerd op een onderzoek naar de informatie die consumenten online over autobedrijven zoeken. Verder is er dankzij de samenwerking met VWE en Inmotiv ook de mogelijkheid om occasions beter in de kijker te zetten.

Nederland is, naast Frankrijk en België, één van de eerste landen die de nieuwe richtlijnen voor de Bosch Car Service huisstijl doorvoert.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
Meest bekeken berichten
Recente reacties