Ruim 10.000 consumenten hebben in december en januari deelgenomen aan de winteractie van occasionwebsite Autotrack. Daarmee is een omzet gerealiseerd van ruim 97 miljoen euro. Autotrack ondersteunt met de actie autobedrijven in het realiseren van meer verkoop.

De top 5 meest verkochte occasions in de afgelopen wintermaanden zijn: Ford Focus, Renault Megane, Volkswagen Golf, Opel Corsa en Opel Astra. Frederique van der Poll, business unit manager Autotrack: “Voor de tiende maal heeft Autotrack deze actie uitgevoerd en ook deze keer weer met groot succes. De gemiddelde aankoopprijs van een auto bedroeg 9.407 euro. Het gaat vooral om jonge occasions vanaf 2007 tot 2010.”

Auto Nol is dit jaar als winnaar van de actie uit de bus gekomen. Met de meeste verkopen in hun abonnementsgroep heeft het autobedrijf uit Nijkerk een jaar lang gratis adverteren op AutoTrack gewonnen.

Thijs Koops van Auto Nol: “Wij vinden het een mooie en sympathieke actie, en klanten reageren er ook erg enthousiast op. We zijn al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant van AutoTrack en de laatste twee jaren hebben we héél actief meegedaan aan de Occasionactie. Bij elke auto die we hebben verkocht vullen we direct samen met de klant het formulier in. En dat resultaat heeft zich nu uitbetaald.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties