The Alwaysbemobile Company geeft haar EV-strategie een eigen gezicht met de lancering van Purelectric.nl. De strategie is erop gericht de ervaringen van het elektrische rijden breed te delen, elektrische auto’s te onderhouden en een landelijk netwerk van oplaadpunten uit te rollen. De website geeft onder meer informatie over elektrische mobiliteit en de locaties van de oplaadpunten bij de bijna 400 vestigingen in België en Nederland.

The Alwaysbemobile Company bouwt aan een dekkend netwerk van oplaadstations, de zogenaamde Powerpoints. Klanten en relaties die gebruikmaken van een elektrisch vervoermiddel kunnen hun accu opladen terwijl zij met hun auto voor banden of onderhoud bij één van de zes formules langskomen.

In de komende maanden delen steeds meer bekende Nederlanders hun ervaringen op de nieuwe website. Luc van Bussel, ceo van The Alwaysbemobile Company: “De ervaringen van berijders zijn van groot belang om duurzame mobiliteit een flinke duw in de rug te geven. De vraag is niet of elektrisch rijden de toekomst is, maar wanneer de rijder massaal elektrisch vervoer omarmt.”

Een witte Tesla in Nederland en een rode in België helpen bij de promotie van de Purelectric-campagne.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties