Clicks Automotive is sinds 1 februari de nieuwe naam van Autodata DM Shop. Waar voorheen vooral gericht werd op offline direct mail (DM), heeft de organisatie zich steeds meer ontwikkeld op het vlak van online marketing.

Met Clicks Automotive biedt Autodata voor het professionele autobedrijf alle tools die het bedrijf ondersteunt op het vlak van online marketing, zoals actiewebsites. Dit zijn aanbodgestuurde sites, met als doel het genereren van offerte-aanvragen.

Op korte termijn komt het bedrijf met een aantal nieuwe producten op de markt. Welke dat zijn is nog niet bekend gemaakt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties