Clicks Automotive is sinds 1 februari de nieuwe naam van Autodata DM Shop. Waar voorheen vooral gericht werd op offline direct mail (DM), heeft de organisatie zich steeds meer ontwikkeld op het vlak van online marketing.

Met Clicks Automotive biedt Autodata voor het professionele autobedrijf alle tools die het bedrijf ondersteunt op het vlak van online marketing, zoals actiewebsites. Dit zijn aanbodgestuurde sites, met als doel het genereren van offerte-aanvragen.

Op korte termijn komt het bedrijf met een aantal nieuwe producten op de markt. Welke dat zijn is nog niet bekend gemaakt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
28 november 2025
Athlon wint Innovatie Award met Flex+
Meest bekeken berichten
Recente reacties