Bosch Car Service vernieuwt serviceproducten

Bosch Car Service vernieuwt per 1 juni 2015 zijn aanbod serviceproducten. Met Occasion Plus en Verlengde Garantie vermindert Bosch Car Service het risico op onverwachte reparaties na afloop van de reguliere garantie. De vernieuwde Autoverzekering biedt voortaan drie verzekeringspakketten

“De eerste zes maanden zijn er meestal weinig problemen met een occasion. De auto is bij aflevering immers op talloze punten gecontroleerd en slijtage-onderdelen zijn preventief vervangen. Naarmate de auto langer in bezit is en meer kilometers zijn afgelegd, neemt het risico op onverwachte reparaties toe. Door dertig maanden garantie te geven, neemt Bosch Car Service dit risico weg,” zegt Marieke Groeneveld, Concept Manager Bosch Automotive Aftermarket over de Verlengde Garantie.

Autoverzekering

“Begin 2014 werd Bosch Car Service Financiering geïntroduceerd en nu hebben we met Occasion Plus en Verlengde Garantie twee heel aantrekkelijke garantieproducten. Samen met de vernieuwde Autoverzekering en de bestaande Pechhulp hebben we nu een compleet aanbod serviceproducten. Hierdoor kunnen onze Bosch Car Service bedrijven zich echt als een fullservice-bedrijf gaan onderscheiden. Klanten kunnen voor alle zaken rond de auto terecht bij hun vertrouwde Bosch Car Service bedrijf: voor onderhoud, reparatie en schadeherstel tot verzekering, financiering en garantie. Ze vinden alles terug op één adres,” aldus Marieke Groeneveld.

Ter lancering van de nieuwe serviceproducten is voor autobedrijven een compleet nieuw marketingpakket uitgewerkt, variërend van POS-materiaal, tot direct mailings en verkoopondersteunend materiaal. Daarnaast wordt ook gewerkt aan een trainingsprogramma en kunnen de autobedrijven beroep doen op persoonlijke ondersteuning van de buitendienst van Bovemij Financiële Diensten.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *