Doyen Auto komt met een tweede huismerk: Redtop. De nieuwe lijn wordt gepositioneerd onder de tien bestaande Requal-lijnen, waarmee Doyen zich richt op auto’s ouder dan vier jaar. Redtop focust juist op het park ouder dan zes jaar.

Het programma van Redtop omvat vier productlijnen: filters, remschijven, remblokken en remkits. In totaal liggen er volgens de distributeur 253 referenties op voorraad, waarbij de focus ligt op de echte fastmovers. Ter vergelijk: Requal telt er tien en een marketingconcept genaamd Requal Erkend Reparateur.

Redtop kent een prijsniveau dat volgens Doyen zo’n veertig procent onder de vergelijkbare A-merken uitkomt. In tegenstelling tot Requal, dat behouden blijft voor de eigen API-grossiers, is Redtop verkrijgbaar voor alle klanten van Doyen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties