Doyen Auto komt met een tweede huismerk: Redtop. De nieuwe lijn wordt gepositioneerd onder de tien bestaande Requal-lijnen, waarmee Doyen zich richt op auto’s ouder dan vier jaar. Redtop focust juist op het park ouder dan zes jaar.

Het programma van Redtop omvat vier productlijnen: filters, remschijven, remblokken en remkits. In totaal liggen er volgens de distributeur 253 referenties op voorraad, waarbij de focus ligt op de echte fastmovers. Ter vergelijk: Requal telt er tien en een marketingconcept genaamd Requal Erkend Reparateur.

Redtop kent een prijsniveau dat volgens Doyen zo’n veertig procent onder de vergelijkbare A-merken uitkomt. In tegenstelling tot Requal, dat behouden blijft voor de eigen API-grossiers, is Redtop verkrijgbaar voor alle klanten van Doyen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties