Johnson Controls herpositioneert Varta om als eigentijds en innovatief merk aan de toekomst te werken. De producten zijn voorzien van een nieuw logo en hebben een nieuw design, er is een nieuwe slogan en de website is geheel vernieuwd.

“Wij willen het merk Varta nog beter positioneren en laten zien dat onze technologieën toekomstgeoriënteerd zijn en maatstaven zetten voor de branche”, zegt Bart Timmermans, countrymanager. “De campagne moet groothandels en garages ondersteunen in het leveren van de producten en services van Varta. Het nieuwe productdesign moet de batterijen nog beter van elkaar onderscheiden. De geheel vernieuwde website vormt binnenkort een afspiegeling van de nieuwe merkoriëntatie.”

Vorige week donderdag is er een grote Europese mediacampagne gestart om de herpositionering voor OEM en aftermarket in te luiden. “Experts hebben ongeveer twee jaar lang gewerkt aan de omzetting van ons nieuwe imago”, besluit Timmermans.

Ecosteps

Johnson Controls lanceert met het Ecosteps-concept ook een eigen recyclingprogramma dat de garagist administratieve en logistieke rompslomp scheelt maar ook de prijs lager houdt. Lees er hier alles over >>

Varta door de jaren heen

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties