Auto Trader heeft een kanaal gelanceerd op haar website voor nieuwe auto’s. Dit deed de occasionwebsite op het Bovag Dealercongres in het Louwman Museum in Den Haag. Met de uitbreiding naast het occasionaanbod geeft Auto Trader meer invulling aan de vorig jaar ingeslagen koers tot fullservice online automotiveportaal.

Auto Trader-directeur Jan Wouter Kleinjan hierover: “Vanuit ons dealerkanaal werd ons steeds vaker gevraagd naar de mogelijkheid om ook nieuwe auto’s te presenteren. Omdat we ook onze bezoekers zo breed mogelijk willen informeren en om onze strategie te vervolgen, is besloten gehoor te geven aan deze vraag.”

Auto Trader is gestart in 1999 en biedt kopers de keuze uit meer dan 220.000 nieuwe en gebruikte auto’s, motoren, klassiekers en bedrijfswagens.

 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties