Ontwikkelingen ombuigen in nieuwe kansen

De Automotive aftermarket is volop in beweging. Nieuwe werkplaatsconcepten, afnemend onderhoud en debuterende buitenlandse marktpartijen, het zijn ontwikkelingen waarmee mensen, werkzaam in deze sector, ongetwijfeld te maken hebben.

Het Driving Business Aftermarket Event, op 3 juli aanstaande, is de gelegenheid om te leren hoe ontwikkelingen omgebogen kunnen worden in nieuwe kansen. Het programma van dit AM congres biedt vele relevante onderwerpen, zoals trends op de occassionmarkt, de vrijgave van technische voertuiginformatie, doorkijkjes naar de autotechnische toekomst en nog veel meer.

Nieuw onderdeel van het Driving Business Aftermarket Event is de Kenniscarrousel. Kennis is de sleutel tot rendement. Kennis van de klant en zijn voertuig, maar ook kennis van de nieuwste techniek, kennis van de concurrent, kennis van (aankomende) wetgeving en kennis van nieuwe mobiliteitsbehoeften. En dan is de vraag: ‘Hoe zet u kennis in om succesvol te (blijven) ondernemen?’ We leggen deze vraag voor aan een drietal ondernemers.

Sprekers

Het programma van Driving Business Aftermarket biedt onder andere de volgende sprekers:

  • Prof. dr. ir. Maarten Steinbuch, hoogleraar Automotive aan de Technische Universiteit Eindhoven
  • Theo Fledderus, voorzitter van de BOVAG
  • Mathijs van Leeuwen, directielid Van Leeuwen Auto’s
  • Michiel Aker, partnership manager Automotive bij Marktplaats
  • Johan Lammers, directeur Lammers Support Group
  • Wierd Meijering, eigenaar AutoVeiling.nl
  • Christien den Uil, voorzitter/directeur Stichting Vakgarage
  • Hans Bresser, manager bij BOVAG Auto Dealers
  • Marc Huisman, eigenaar Marc Huisman Autobedrijf BV
  • Peter Odding, Senior Business Consultant VWE

Zij nemen de bezoeker mee naar diverse zaken die spelen in de automotive aftermarket, nu en in de toekomst, met de focus op dreigingen, maar zeker ook op kansen en mogelijkheden.

Korting

Voor elke bezoeker van het event ligt na afloop het boek ‘Wauw’ klaar! In dit boek, ter waarde van 19,95 euro, neemt geboren gastheer Johan Lammers zijn lezers mee in zijn fascinerende wereld van gastheerschap en sales. Het is een super praktisch doe-het-zelf-boek, boordevol handige tips & tricks, leerzame voorbeelden en ongekende eye openers.

Abonnees van Aftersales Magazine kunnen de actiecode ‘ASAbo14’ gebruiken en met korting aan Driving Business Aftermarket deelnemen. Zij betalen € 174,- in plaats van € 199,- voor deelname. Alle deelnemers krijgen het onderzoeksrapport, een handzaam boekje waarin alle grafieken, tabellen, analyses en toelichtingen zijn vervat, van het Nationaal Occasion Onderzoek 2014 mee naar huis. Aanmelden kan via www.automobielmanagement.nl/aftermarket.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *