Petronas houdt twee klantacties rond zijn smeermiddel Syntium. Volgens de fabrikant is het product één van de redenen dat het team vijf keer op rij de constructeurs- én de coureurstitel wist te behalen sinds de start van het hybridetijdperk in de Formule 1.

Petronas Lubricants International nodigt werkplaatsen en klanten uit dit mee te vieren. Wie de olie in zijn voertuig laat verversen met Syntium – in een van de geregistreerde werkplaatsen – kan zich online registreren en een foto van het aankoopbewijs uploaden. Daarna maken ze kans op onder meer smartphones en tablets. Klanten en de werkplaats waar de aankoop is gedaan, winnen dezelfde prijs.

Daarnaast kunnen werkplaatsen en klanten deelnemen aan een fotowedstrijd. Daarvoor moeten ze een selfie maken met daarop een Limited Edition-olievat, te vinden in alle deelnemende werkplaatsen. De selfie moeten ze vervolgens uploaden. Beide acties zijn op verschillende social-mediakanalen te volgen via de hashtag #SyntiumAndMe en lopen tot eind 2019.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 oktober 2025
Hampsink sluit zich aan bij AllParts
15 oktober 2025
ETRMA wil overheidsprikkels voor betere banden
15 oktober 2025
De jaren negentig, deel twee
14 oktober 2025
Claro neemt Carwash Maastricht over
14 oktober 2025
Autoscout24: Occasionprijzen blijven dalen
14 oktober 2025
Sunny Cars: EV wordt nauwelijks verhuurd
Meest bekeken berichten
Recente reacties