Petronas houdt twee klantacties rond zijn smeermiddel Syntium. Volgens de fabrikant is het product één van de redenen dat het team vijf keer op rij de constructeurs- én de coureurstitel wist te behalen sinds de start van het hybridetijdperk in de Formule 1.

Petronas Lubricants International nodigt werkplaatsen en klanten uit dit mee te vieren. Wie de olie in zijn voertuig laat verversen met Syntium – in een van de geregistreerde werkplaatsen – kan zich online registreren en een foto van het aankoopbewijs uploaden. Daarna maken ze kans op onder meer smartphones en tablets. Klanten en de werkplaats waar de aankoop is gedaan, winnen dezelfde prijs.

Daarnaast kunnen werkplaatsen en klanten deelnemen aan een fotowedstrijd. Daarvoor moeten ze een selfie maken met daarop een Limited Edition-olievat, te vinden in alle deelnemende werkplaatsen. De selfie moeten ze vervolgens uploaden. Beide acties zijn op verschillende social-mediakanalen te volgen via de hashtag #SyntiumAndMe en lopen tot eind 2019.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties