James Auto Service heeft een partnership gesloten met onderdelendistributeur Sator voor de bouw van een innovatief ICT-platform. Door de verzelfstandiging van de formule zijn per eind dit jaar nieuwe systemen nodig. Nintec kreeg de opdracht het platform te bouwen en te onderhouden. James zal ook volledig betrokken zijn bij de introductie van de H-Call applicatie; een nieuw Sator-initiatief.

Denis van Altena, directeur van James Auto Service over de samenwerking: “Sator heeft niet alleen de onderdelendistributie voor elkaar, maar ook de ICT-omgeving er omheen. Met de aanvang van dit partnership hebben we ook alle ondersteunende concepten tot onze beschikking en kunnen we vanaf de introductie gebruik maken van de H-Call app en de dongle-box die actuele voertuiginformatie verstrekt.”

“Prioriteit is nu het bouwen van een centraal platform waarin zaken als centrale facturatie, afsprakenplanning goed geregeld zijn. Het klinkt eenvoudig, maar hier komt de ruime ervaring van Nintec om de hoek kijken. We zijn dan ook erg blij dat zij ook aan boord zijn voor dit project.”

H-Call

Adriaan Roggeveen, CEO van Sator: “Het voelt goed de relatie met James weer te versterken. Ik ben al vanaf het allereerste begin in 2003 bij de formule betrokken en zie nu, ruim 10 jaar later, mooie kansen om samen door te groeien in de snel veranderende markt. Met James en Nintec hebben we wee innovatieve specialisten die allebei vol gas vooruit willen. Onze H-Call oplossing zal een prominente plek in de samenwerking innemen.”

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties