The Alwaysbemobile Company is op de derde plaats terechtgekomen in verkiezing om de Piet Heyn SMA Award 2011. Hunkemöller is uitgeroepen tot winnaar en webshop Bol.com won de tweede prijs. Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company heeft vorige week donderdag de prijs in ontvangst genomen uit handen van premier Jan Peter Balkenende.

De jury was te spreken over de commerciële inventiviteit, de gerealiseerde omzetgroei en de manier waarop The Alwaysbemobile Company is georganiseerd. Ook was de jury positief over de formule Profile Tyrecenter. “Deze prijs is een bijzondere erkenning van ons strategische beleid de afgelopen jaren. Dat de jury onze innovatie en differentiatie als voorbeeld neerzet voor andere bedrijven, is natuurlijk een groot compliment”, aldus Van Bussel.

“De Piet Heyn SMA Award wordt toegekend aan Nederlandse ondernemingen die zich, in de traditie van zeevaarder en luitenant-admiraal Piet Heyn, met durf en visie onderscheiden in de markt”, aldus de organisatie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties