SMA Award voor Alwaysbemobile Company

The Alwaysbemobile Company is op de derde plaats terechtgekomen in verkiezing om de Piet Heyn SMA Award 2011. Hunkemöller is uitgeroepen tot winnaar en webshop Bol.com won de tweede prijs. Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company heeft vorige week donderdag de prijs in ontvangst genomen uit handen van premier Jan Peter Balkenende.

De jury was te spreken over de commerciële inventiviteit, de gerealiseerde omzetgroei en de manier waarop The Alwaysbemobile Company is georganiseerd. Ook was de jury positief over de formule Profile Tyrecenter. “Deze prijs is een bijzondere erkenning van ons strategische beleid de afgelopen jaren. Dat de jury onze innovatie en differentiatie als voorbeeld neerzet voor andere bedrijven, is natuurlijk een groot compliment”, aldus Van Bussel.

“De Piet Heyn SMA Award wordt toegekend aan Nederlandse ondernemingen die zich, in de traditie van zeevaarder en luitenant-admiraal Piet Heyn, met durf en visie onderscheiden in de markt”, aldus de organisatie.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *