bekeken: 696 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Banden centraal in Aftersales Magazine

DOMEIN: Werkplaats

Geplaatst op: 27 september 2019, 10:27

Leestijd: 1 minuut

Banden zijn het thema van het jongste nummer van Aftersales Magazine. Daarin onder meer een analyse van KwikFit van de banden waar Nederlanders mee rondrijden.

Wat blijkt ? In augustus 2019 reed 11,7 procent op all season-banden. In augustus 2018 was dat nog 8,8 procent.

Bandenprof is de nummer 4 als het gaat om het bedienen van de zakelijke bandenmarkt in Nederland en viert dit jaar zijn eerste lustrum. Merijn Ruijter, sinds twee jaar verantwoordelijk voor het beheer van de franchise, zet de propositie van Bandenprof nog eens helder neer.

Voor de rubriek Werkplaatspraktijk waren we te gast bij het bandenservicebedrijf van Ron en Stefan Ramaekers in Best. Door niet voor de goedkoopste, maar voor de meest optimale oplossing te gaan, weten zij hun klanten aan zich te binden.

Verder in dit nummer…

Naast deze aan banden gerelateerde artikelen vindt u in de nieuwste Aftersales Magazine een interview met Fource-directeur Johan van der Hoeven, over de ambitie van de onderdelendistributeur richting 2020, adviezen van Huibert van Zanten om meer rendement te halen uit aftersales en een reportage over wat verkoopleider Michel Dorrestijn van grossier Ferwerda op het water te zoeken heeft.

Dit alles, en meer, leest u in nummer 9 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 27 september verschijnt, maar door druktechnische problemen bij de meeste lezers pas na het weekeinde op de mat zal vallen. Wilt u niet wachten, lees hem dan nu alvast online.

Tags: , ,

Tango investeert 8 miljoen in…Stern krijgt 9 miljoen extra…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties