bekeken: 1131 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Berger actief in wegdekreiniging

DOMEIN: Schadeherstel

Geplaatst op: 24 juli 2018, 15:17

Leestijd: 1 minuut

Met de ingebruikname van de moderne Beam S9000 wegdekreiniger breidt Vreugdenhil Berging uit Den Hoorn (ZH) zijn dienstenportfolio in de breedste zin uit. Met de nieuwe machine als onderdeel van het calamiteitenteam dat bij incidenten waar nodig wordt ingeschakeld, levert Vreugdenhil een one-stop-oplossing tegen wegdekvervuiling.

Chris Müller, directeur van Vreugdenhil Berging zegt steeds een stap verder te willen gaan in de dienstverlening. “Zowel wegbeheerders als verzekeraars vragen ons om bij een incident op de weg ook de reiniging van het wegdek op ons te nemen. Daarin gaan we nu met onze nieuwste reinigingsmachine enkele stappen verder. We kunnen een incident op de weg in het vervolg van berging en ruiming tot reiniging op ons nemen. Dat laatste doen we onder de naam Easysweep op volledig milieuverantwoorde wijze en met complete verslaglegging. Is er een contract tussen wegbeheerder en calamiteitenaannemer, dan kunnen wij ook voor die aannemer werken. Dat gesprek gaan we graag aan. Bottomline weet ofwel wegbeheerder ofwel verzekeraar na onze inzet precies wat er gedaan is. Overzichtelijker kan niet.”

Ook tegen groene aanslag

Als het calamiteitenteam van Vreugdenhil wordt ingeschakeld, dan kan dit team dankzij alle certificaten elk wegdekprobleem van A tot Z aanpakken. Chris Müller: “De veelzijdigheid van onze nieuwe Volvo Beam S9000 biedt ons de mogelijkheid de machine ook individueel in te zetten. Een pallet verf omgevallen bij een bouwmarkt? Ongewenste groenaanslag op het dockingterrein? Dat kunnen wij nu allemaal volledig opnemen en verantwoord afvoeren. De Beam S9000 heeft de modernste voorzieningen en met 900C heet water aan boord plus de juiste middelen krijgen wij gegarandeerd alle wegdekken schoon. Het mooie is: men hoeft slechts onze meldkamer te bellen en wij zetten alles binnen de kortste keren in werking. Met één doel: een tevreden klant.”

Tags: , , , ,

Autobranche scoort meeste…ADAS-congres op Leaseauto…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties