bekeken: 123 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

DCDW reseller LivePerson Automotive in Benelux

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 28 november 2019, 14:52

Leestijd: 1 minuut

DCDW, het bedrijf van Paul de Vries, is aangesteld als de officiële reseller van LivePerson Automotive voor de Benelux.

Met LivePerson Automotive kunnen autobedrijven via één overzichtelijk platform reageren op berichten van leads, prospects en klanten uit verschillende bronnen, zoals WhatsApp, sms, Facebook Messenger en Apple Business Chat. Wel zo overzichtelijk.

Leadopvolging

Paul de Vries van DCDW is blij met de nieuwe samenwerking. “DCDW werkt al zeer succesvol samen met Adcalls voor Call Track Manager en Calldrip voor directe online leadopvolging. Deze services helpen autobedrijven, dealers en importeurs beter om te gaan met online en telefonische leads. De komende jaren verwachten wij dat klanten vaker gebruik gaan maken van direct messaging tools. LivePerson Automotive is een innovatieve aanvulling op het bestaande dienstenpakket van DCDW. Het stuurt tekstgesprekken naar een inbox zodat autobedrijven op schaal met honderden geïnteresseerde bezoekers tegelijk kunnen communiceren via kanalen die de klant ook gebruikt om met vrienden en familie contact te houden. De koppeling van LivePerson Automotive Connect! met het 24/7 beschikbare Virtual BDC van DCDW betekent dat dealers, importeurs en autobedrijven hun direct messaging volledig kunnen uitbesteden aan een professionele en ervaren partij.”

Effectief en efficiënt

Ook Thomas Coupar-Evans van LivePerson is blij met de samenwerking: “De auto-industrie blijft evolueren en de verwachtingen van klanten veranderen snel, wij hebben de kennis om bedrijven zoals DCDW te helpen klantinteracties effectiever en efficiënter te beheren, wat resulteert in meer omzet en grotere klanttevredenheid.”

Paul de Vries is een van de sprekers tijdens het 8e Nationaal Aftersalescongres op 11 december aanstaande in Studio A12, Bunnik. Hij zal daar vanuit zijn eigen praktijk een praktijkvoorbeeld geven van de kansen die digitalisering het autobedrijf biedt. De laatste kaarten voor het congres gaan nu in de verkoop. Kijk hier voor meer informatie over het programma en de mogelijkheid tot aanmelden.

Tags: , , ,

Bynco breidt uit met zes…Column Adrie Valentijn: Prijs
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties