bekeken: 579 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Engine Connect monitort motorproblemen

DOMEIN: Productnieuws

Geplaatst op: 13 maart 2019, 15:03

Leestijd: 1 minuut

Met Engine Connect brengt Verizon Connect een nieuwe tool op de markt die motorproblemen kan opsporen en mogelijk voorkomen.

Via hardware die door Verizon Connect wordt geïnstalleerd in het voertuig wordt informatie uit de motor rechtstreeks doorgestuurd naar het fleetmanagementsysteem van Verizon Connect, Reveal. Het gaat daarbij om onder meer data over brandstofverbruik, afgelegde afstand, hoe lang de motor al loopt, hoe lang deze al stationair draait en diagnostische gegevens. Door data te combineren met gps-locaties krijgen klanten een volledig overzicht van de voertuigperformance. In eerste instantie gericht op voertuigen met een grijs kenteken is deze oplossing eventueel ook te gebruiken in personenauto’s.

Problemen

“Engine Connect geeft wagenparkbeheerders een compleet overzicht van hun voertuigperformance, waardoor ze mogelijke problemen kunnen vaststellen voordat de kosten hoog oplopen”, zegt marketingmanager Jan Willem Doornbos. “Met een beter inzicht in de voertuigperformance zijn we in staat klanten te helpen tijd en geld te besparen. Ook bieden we ze gemoedsrust, omdat ze dankzij de tool weten of hun bedrijfswagens optimaal werken.”

Tags: , ,

RAI: CO2-reductie…Tesla houdt toch meer outlets…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties