bekeken: 579 x
Waardeer dit artikel:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,50)

Eurol verwelkomt 100e Service Point

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 24 juni 2020, 14:55

Leestijd: < 1 minuut

Eurol heeft vandaag de honderdste deelnemer aan de Eurol Service Point garageformule verwelkomd: Hoorn Auto & Bandenservice.

De mijlpaal betekent dat Eurol voor loopt op zijn eigen doelstelling, zegt Bart Boerboom, Salesmanager Nederland: “Met de introductie van de garageformule, afgelopen december, hadden we onszelf het doel gesteld in 2020 een landelijk netwerk van honderd Service Points op te bouwen. Dat we dit aantal nu al hebben bereikt, is een enorme blijk van waardering.”

Rendement

Met zijn laagdrempelige formule helpt Eurol garagebedrijven om meer rendement te halen uit smeermiddelen. Deelnemers ontvangen technische en commerciële ondersteuning: sales en marketing, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator. Ook de trainingen vanuit de Eurol Service Point Academy maken deel uit van de formule. De eerste staan in september op de planning. Boerboom: “Centraal staat het assortimentsadvies op maat, waarbij we garagisten ondersteunen in voorraadmanagement en efficiënte inkoop.”

V.l.n.r.: Paul Yntema (Accountmanager Noordwest-Nederland Eurol), Yasin Elbay, Ibrahim Elbay (Hoorn Auto & Bandenservice), Saskia Paternot (Wijmar Automaterialen).

Voertuiggarantie vergroot…Alles moet kloppen
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties