bekeken: 296 x
Waardeer dit artikel:
2 votes, average: 4,00 out of 52 votes, average: 4,00 out of 52 votes, average: 4,00 out of 52 votes, average: 4,00 out of 52 votes, average: 4,00 out of 5
(4,00)
(Inloggen is vereist)

Impact van platformen op de autobranche

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 10 januari 2019, 14:33

Leestijd: 1 minuut

Automotive Insiders wijdt op 6 februari een bijeenkomst aan de groeiende invloed en positie van platformen, zowel binnen als buiten de branche. Centrale vraag: met welke aspecten moet de Nederlandse autoprofessional rekening houden?

Naast online podia als Amazon, Uber en Facebook, met een bewezen disruptieve impact op transacties en contacten, zijn er ook platform-initiatieven van meer nationale bodem. Occasionplatform Bynco bijvoorbeeld (foto) handelt het gehele auto-aankooptraject online af. Bij Automotive Insiders spreekt Jeroen Veldman, general manager en founder, over de opgedane ervaringen. Verder belicht directeur aftersales Bart Bekker het offensief van PSA om het universele kanaal te veroveren. Wat werkt tot nu toe wel, wat niet?

Retailer

Een van de andere sprekers op het kennis- en netwerkevent is Dirk Mulder, sector banker trade & retail ING. Hij benoemt de kern van een internationaal platformonderzoek en bespreekt de voor- en nadelen voor consument en retailer. David Langley, senior research scientist bij TNO bespreekt de rol van de consument en de daaruit voortvloeiende uitdagingen. Het programma ondergaat mogelijk nog uitbreiding.

Meer details en inschrijven. 

Tags: , , , , , , , ,

Daimler levert eerste spreker…Fetch Car Sharing in Amsterdam…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties