fbpx
bekeken: 1226 x
Waardeer dit artikel:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Jos van den Bergh wordt BranchePartner

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 11 september 2020, 12:12

Leestijd: 2 minuten

Jos van den Bergh is toegetreden tot het team van BranchePartners, een adviesbureau dat met name dealers adviseert.

Jos van den Bergh (1973) is al twintig jaar werkzaam in de automotive pr en marketingcommunicatie, bij onder meer Peugeot Nederland en Renault Nederland, waar hij tussen 2012 en 2019 de marketingcommunicatiestrategie van de merken Renault en Dacia van een traditionele aanpak heeft omgevormd tot een digital first-strategie waarin social media, branded content, data driven-marketing en een YouTube-strategie belangrijke pijlers werden.

Sinds 2019 werkt Van den Bergh zelfstandig en begeleidt hij bedrijven, publishers en reclamebureaus bij automotive klanten. Ook werkt hij voor mediapartijen aan branded content en nieuwe mediastrategieën. Franklin van de Laar over de komst van Jos van den Bergh: “De automotive is meer dan ooit in beweging en dat geldt ook voor het medialandschap. Voor dealerbedrijven is het daarom erg uitdagend ontwikkelingen bij te houden en de juiste keuzes qua kosten en kennis te maken. Wij zien een toenemende kennisbehoefte in de branche om te innoveren en organisaties qua marketing efficiënt en toekomstbestendig in te richten of collectieve oplossingen te zoeken. Automotive retailers willen zich juist nu focussen op de business, maar dat betekent wel dat de inzet van digitale marketing en media optimaal ingeregeld moet zijn. Met de komst van Jos kunnen wij onze hierop gerichte dienstverlening verder uitbreiden en realiseren we ook een directe link tussen de reclame- en mediabranche en de dealerbedrijven van Nederland. Kortom, nieuwe bouwstenen bieden om daarmee de business van de retailer te versterken. We zien zeer uit naar de samenwerking met Jos.”

Online oriëntatie

Jos van den Bergh over de samenwerking met BranchePartners: “Dealerbedrijven zijn steeds meer afhankelijk van de digitale wereld bij het realiseren van hun salesdoelstellingen. Klanten oriënteren zich bijna volledig online en raadplegen eerst reviews en YouTube voordat zij naar de showroom komen. Dat betekent dat dealerbedrijven hun digitale flow echt op orde moeten hebben om business uit de markt te kunnen halen. Dat vergt kennis, afwegingen en investeringen. Door automotive retailers hierbij te adviseren en te begeleiden kunnen zij de beste en meest efficiënte keuzes voor de toekomst maken. Juist daarom is deze dienstverlening vanuit BranchePartners van grote toegevoegde waarde.”

Crisis, welke crisis?McLaren zet thuisbasis in…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties