Johnson Controls herpositioneert Varta om als eigentijds en innovatief merk aan de toekomst te werken. De producten zijn voorzien van een nieuw logo en hebben een nieuw design, er is een nieuwe slogan en de website is geheel vernieuwd.

“Wij willen het merk Varta nog beter positioneren en laten zien dat onze technologieën toekomstgeoriënteerd zijn en maatstaven zetten voor de branche”, zegt Bart Timmermans, countrymanager. “De campagne moet groothandels en garages ondersteunen in het leveren van de producten en services van Varta. Het nieuwe productdesign moet de batterijen nog beter van elkaar onderscheiden. De geheel vernieuwde website vormt binnenkort een afspiegeling van de nieuwe merkoriëntatie.”

Vorige week donderdag is er een grote Europese mediacampagne gestart om de herpositionering voor OEM en aftermarket in te luiden. “Experts hebben ongeveer twee jaar lang gewerkt aan de omzetting van ons nieuwe imago”, besluit Timmermans.

Ecosteps

Johnson Controls lanceert met het Ecosteps-concept ook een eigen recyclingprogramma dat de garagist administratieve en logistieke rompslomp scheelt maar ook de prijs lager houdt. Lees er hier alles over >>

Varta door de jaren heen

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 december 2025
VWE: 3,1 procent minder occasions
2 december 2025
BOVAG: occasionmarkt daalt 3,8 procent in november
2 december 2025
Fastned krijgt eerste volledig elektrische locatie in Frankrijk
2 december 2025
Jaar uitstel voor EUDR
2 december 2025
Den Elzen Groep neemt ABS Autoherstel Storm over
2 december 2025
Strategische afhankelijkheid
Meest bekeken berichten
Recente reacties