Johnson Controls herpositioneert Varta om als eigentijds en innovatief merk aan de toekomst te werken. De producten zijn voorzien van een nieuw logo en hebben een nieuw design, er is een nieuwe slogan en de website is geheel vernieuwd.

“Wij willen het merk Varta nog beter positioneren en laten zien dat onze technologieën toekomstgeoriënteerd zijn en maatstaven zetten voor de branche”, zegt Bart Timmermans, countrymanager. “De campagne moet groothandels en garages ondersteunen in het leveren van de producten en services van Varta. Het nieuwe productdesign moet de batterijen nog beter van elkaar onderscheiden. De geheel vernieuwde website vormt binnenkort een afspiegeling van de nieuwe merkoriëntatie.”

Vorige week donderdag is er een grote Europese mediacampagne gestart om de herpositionering voor OEM en aftermarket in te luiden. “Experts hebben ongeveer twee jaar lang gewerkt aan de omzetting van ons nieuwe imago”, besluit Timmermans.

Ecosteps

Johnson Controls lanceert met het Ecosteps-concept ook een eigen recyclingprogramma dat de garagist administratieve en logistieke rompslomp scheelt maar ook de prijs lager houdt. Lees er hier alles over >>

Varta door de jaren heen

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties