Elgersma heeft een nieuwe marketingmanager aangetrokken. Sinds 1 februari is de 36-jarige Nathalie Krom-Wormgoor gestart bij het bedrijf, dat onderdeel is van PGA Nederland. Nathalie is afkomstig van de Bovag Ledenwinkel, waar zij negen jaar lang eenzelfde functie vervuld heeft.

"Elgersma is een maatje groter dan de Bovag Ledenwinkel en dat levert nieuwe uitdagingen op", vertelt Krom-Wormgoor. "Bovendien mag ik bij Elgersma een nieuwe marketingafdeling opzetten en de complete marketingstrategie ontwikkelen. De marketing wordt vooral gericht op de online E-shops, die ten dienste staan van de verschillende importeurs."

Krom-Wormgoor heeft haar liefde voor de automotivebranche van haar vader. "Hij was directeur bij Leaseplan Truck en zo kwam ik in aanraking met de leasemarkt. Bovendien vind ik deze branche een leuke markt en het ligt me goed. Dit is ook een van de redenen waarom ik ben aangenomen bij Elgersma. Omdat het toch best uniek is dat ik als vrouw zijnde in deze business actief ben en ook nog de nodige ervaring heb."

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 september 2025
ISP-groep plaatst kanttekening bij Data Act
12 september 2025
Auto Prof introduceert Commissie van Advies
12 september 2025
Vijftig jaar automotive innovaties
11 september 2025
Garage Michielsen wordt TOP Merkspecialist
11 september 2025
Hogere omzet, lagere winst autodealers
11 september 2025
Rolls-Royce Phantom wordt honderd in de Mariënwaerdt
Meest bekeken berichten
Recente reacties