AutoScout24 heeft Dorianne Richelle aangesteld als nieuwe landenmanager. Vanaf 1 juni is zij verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van het Europese online autoplatform voor gebruikte en nieuwe auto’s. Ze neemt het stokje over van Rachel Gómez y Maseland, die na drie jaar heeft besloten om een nieuwe uitdaging aan te gaan buiten de AutoScout24 Group.
Vanuit haar functie zal Dorianne Richelle een belangrijke bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de sterke positie van dit merk en het ontwikkelen van het autoplatform volgens de Europese merkstrategie van AutoScout24. Richelle licht toe: “Ik kijk ernaar uit om deze rol te gaan bekleden en samen met een zeer gedreven team verder te bouwen aan de toekomst van AutoScout24 in Nederland.”
Ervaring
Richelle heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en tech. Ze is afkomstig van Facebook, waar ze tien jaar werkte als groepsdirecteur global sales & marketing. Voordat Richelle bij Facebook in dienst trad, werkte ze bij Vodafone in verschillende leidinggevende functies.