AutoScout24 heeft Dorianne Richelle aangesteld als nieuwe landenmanager. Vanaf 1 juni is zij verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van het Europese online autoplatform voor gebruikte en nieuwe auto’s. Ze neemt het stokje over van Rachel Gómez y Maseland, die na drie jaar heeft besloten om een nieuwe uitdaging aan te gaan buiten de AutoScout24 Group.

Vanuit haar functie zal Dorianne Richelle een belangrijke bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de sterke positie van dit merk en het ontwikkelen van het autoplatform volgens de Europese merkstrategie van AutoScout24. Richelle licht toe: “Ik kijk ernaar uit om deze rol te gaan bekleden en samen met een zeer gedreven team verder te bouwen aan de toekomst van AutoScout24 in Nederland.”

Ervaring

Richelle heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en tech. Ze is afkomstig van Facebook, waar ze tien jaar werkte als groepsdirecteur global sales & marketing. Voordat Richelle bij Facebook in dienst trad, werkte ze bij Vodafone in verschillende leidinggevende functies.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 november 2025
Trainingsprogramma Prepaire van start bij ASN Almere
11 november 2025
Looping: Diesels in rap tempo minder waard
11 november 2025
Porsche Card combineert mobiliteit met lifestyle
11 november 2025
Ayvens: EV-only-beleid zet eindejaarsrun op EV
11 november 2025
Eurocars Asten is 1000ste VASS-lid
10 november 2025
Eric Bolhaar start als Sales Manager Automotive Benelux bij Eurol
Meest bekeken berichten
Recente reacties