AkzoNobel zet in september een speciale Sikkens-truck in om schadeherstelbedrijven kennis te laten maken met de nieuwste producten en services, onder het motto ‘Drive to connect’.

De sessies vinden plaats bij enkele bestaande klanten van AkzoNobel en duren van 17 tot 21 uur. Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd. Per avond kunnen zo’n honderd belangstellenden worden ontvangen. Salesmanager Sjoerd Hendriks: “Met deze roadshow organiseren we een laagdrempelig evenement voor ondernemers en chefs werkplaats/spuiterij. Een prachtig platform om kennis te maken met mooie nieuwe ontwikkelingen en collega’s uit de regio te ontmoeten. Want naast digitale innovaties gaat het in onze markt gelukkig ook nog om de relatie tussen mensen!”

Wat is er te zien?

Tijdens de sessies presenteert AkzoNobel onder meer de nieuwe luchtdrogende clearcoat Autoclear Autodry, waarvoor niet geforceerd gedroogd hoeft te worden. Dat betekent minder energieverbruik en minder handling. Ook presenteert AkzoNobel de Tesla Cure, een oplaadbare led-uva-handlamp, die droogtijden aanzienlijk verlaagt. Daarnaast staat Carbeat centraal, het in de cloud werkende programma dat alle productiewerkzaamheden handig visualiseert voor een nog betere workflow.

Benelux

De roadshow start in Nederland op maandag 10 september bij Autoschade Verstraaten in Rucphen. Op dinsdag 11 september doet de truck ABS Autoherstel Den Elzen in Zoetermeer aan, woensdag 12 september ABS Autoherstel Groen in Steenwijk en donderdag 13 september Bekkers Autoschade Service in Valkenswaard. De week daarna reist de roadshow ook nog door België en Luxemburg.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties