bekeken: 1110 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 5
(4,00)
(Inloggen is vereist)

Nissan NL focust op grootzakelijke markt

DOMEIN: Leasing

Geplaatst op: 26 januari 2018, 12:28

Leestijd: 1 minuut

Nissan Nederland heeft Robert Zitter aangesteld als Director Corporate Sales. Hij richt zich op de uitbouw van Nissans positie op de grootzakelijke markt. Zitter stapt over van Leaseplan, waar hij ruim tien jaar in diverse (inter)nationale functies werkte.

Zowel de branche als het merk staat voor grote ontwikkelingen, blikt Robert Zitter vooruit: “Bedrijven willen de emissie van hun wagenpark terugdringen, en we zitten in een shift van bezit naar gebruik.” Zitter ziet rond het thema mobiliteit nieuwe businessmodellen ontstaan, met online platforms als basis. “Mobiliteitsproviders leveren hun diensten via deze platforms, waar verschillende mobiliteitsvormen zoals auto, trein en fiets worden gekoppeld.”

Emissievrij

Daarnaast staat emissievrije mobiliteit in het middelpunt van de aandacht. “Grote bedrijven kiezen steeds vaker voor elektrisch rijden. Als een van de weinige merken kunnen we zero-emissie-mobiliteit leveren tegen een gunstig maandbedrag.”

Tags: , , , ,

Themamiddag over merkerkend…Occasionsite Bovag heet…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties