fbpx
bekeken: 1250 x
Waardeer dit artikel:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Nissens zet in op beter klantencontact

DOMEIN: Werkplaats

Geplaatst op: 16 november 2017, 12:26

Leestijd: < 1 minuut

Met de lancering van een nieuw klantenportaal wil de Deense aircofabrikant Nissens meer bieden dan met de oude webshop.

“Wij hebben een diepe wens om meer te bieden dan alleen onze producten. We zien dat de werkelijke aanschaf vaak gebaseerd is op analyses en een holistisch beeld van de toegevoegde waarde. Natuurlijk blijft het aanbieden van een gebruikersvriendelijke, efficiënte webshop een topprioriteit. Maar we willen meer dan dat”, zegt Peter Thybo Andersen. “We zien een grote toename in de vraag naar en behoefte aan gegevens, en de mogelijkheid om informatie te delen met onze klanten. Met het Nissens klantenportaal kunnen we onze klanten nu nog verder uitnodigen in ons universum.”

Het nieuwe Nissens klantenportaal bevat een downloadcenter waar Nissens bestanden kan uploaden die vervolgens door klanten naar wens kunnen worden gedownload. Dit, in combinatie met Nissens’ bestaande diensten, is bedoeld om klanten te binden en up-to-date te houden met de laatste informatie en trends.

Schalen

“Onze oude shop ging al negen jaar mee, maar we hebben logische beperkingen gezien de opzet ervan. Die bleken vooral bij de toepassing op slimme apparaten en de volledige benutting van breedbeeldmogelijkheden van moderne computers. Ter vervanging hebben we een portaal gecreëerd dat volledig functioneel is op zowel smartphones als tablets. De nadruk blijft liggen op de desktopversie, waar we de volledige schermgrootte kunnen benutten.”

Tags: , , ,

‘Bezettingsgraad deelauto…Partspoint Group introduceert…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties