
Texa Diagnose Support door GMTO
Geplaatst op: 23 maart 2018, 11:21
Leestijd: 1 minuut
GMTO gaat vanaf april Texa-gebruikers ondersteunen bij het oplossen van complexe storingen. Dat meldt Texa-importeur Explora.
De diensten van GMTO sluiten aan bij de doelstelling die Explora voor ogen heeft met het merk: een breed pakket aan ondersteuning, dat bijdraagt aan ontwikkeling, verbetering en rendement van de werkplaats.
RH+, Pass Thru
Voor veel bedrijven is het een uitdaging om de snelle ontwikkelingen in voertuigtechniek bij te houden. Om maximaal gebruik te maken van de Texa-diagnosetool is er een pakket aan trainingen beschikbaar. Van gebruikerstraining tot volledig expert op het gebied van diagnose, aangevuld met remote diagnose RH+ (remote help plus) of Pass Thru (aanvraag account bij autofabrikanten, leveren van VCI). De samenwerking met GMTO is, gezien de geboden diensten, “een mooie aanvulling op onze Texa-diagnosetools” – aldus Explora.
Schrijf een reactie of commentaar