bekeken: 2607 x
Waardeer dit artikel:
421 votes, average: 2,74 out of 5421 votes, average: 2,74 out of 5421 votes, average: 2,74 out of 5421 votes, average: 2,74 out of 5421 votes, average: 2,74 out of 5
(2,74)
(Inloggen is vereist)

Volvo legt nadruk op online verkoop

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 16 december 2014, 11:24

Leestijd: 1 minuut

Volvo gaat haar marketingstrategie aanpassen. De Zweedse autofabrikant gaat de nadruk leggen op de online verkoop en het aantal deelnames aan autosalons beperken tot hooguit vier, verdeeld over Europa (Genève), Azië (Peking, Shanghai) en de Verenigde Staten (Detroit).

Tevens komt er een jaarlijks Volvo-event om nieuwe producten en auto’s openbaar te maken. De concessiehouders en diensten zullen ook sterk worden verbeterd. “Al decennia lang volgt automarketing een bepaald patroon, waar de hele auto-industrie aan vasthoudt. Volvo Cars kiest ervoor om die logica te doorbreken en een strategie te implementeren die gericht is op de eigen noden”, luidt het persbericht.

Tags: , , , ,

Business Lease Group breidt…Uitstoot door Het Nieuwe…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties