Onderdelenleverancier Kavo Parts heeft in zijn nieuwe e-catalogus twee functionaliteiten toegevoegd voor klanten: een online shop en een klantenportaal. Klanten kunnen na het aanmaken van een account eenvoudig alle onderdelen online kopen, per grote stock order of per individuele referentie.

“Het is een extra service voor onze klanten. De portal en shop zijn gebruiksvriendelijk, transparant en brengen alle benodigde features en informatie samen in één digitale klantomgeving”, aldus Peter Bloemberg, directeur sales en marketing. “Het is zeker geen vervanging voor onze standaard service, waar we om geprezen worden. We gaan met de tijd mee en maken het onze klanten graag makkelijker.”

Makkelijk, duidelijk

De nieuwe e-catalogus, inclusief portaal en online shop, heeft een compleet nieuw design en een makkelijke, duidelijke navigatie. De zoekmethoden zijn hetzelfde gebleven. “Onze uitgebreide database met alle OE- en autogegevens is de basis van ons bedrijf en maakt het voor klanten mogelijk om snel het juiste onderdeel voor de juiste auto te vinden”, aldus Peter Bloemberg.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 november 2025
Trainingsprogramma Prepaire van start bij ASN Almere
11 november 2025
Looping: Diesels in rap tempo minder waard
11 november 2025
Porsche Card combineert mobiliteit met lifestyle
11 november 2025
Ayvens: EV-only-beleid zet eindejaarsrun op EV
11 november 2025
Eurocars Asten is 1000ste VASS-lid
10 november 2025
Eric Bolhaar start als Sales Manager Automotive Benelux bij Eurol
Meest bekeken berichten
Recente reacties