De vestiging van KwikFit in Nijmegen is uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke KwikFit-vestiging van Nederland. De klanten geven deze vestiging gemiddeld een 9,2 voor vriendelijkheid en kwaliteit. 

In totaal hebben ruim 60.000 klanten het afgelopen jaar hun bezoek aan een KwikFit-vestiging beoordeeld op vriendelijkheid, kwaliteit van het geleverde werk, wachttijd en prijs. Gemiddeld was de waardering een 8,8.

Glimlach

Martin Post, algemeen directeur van KwikFit is enorm trots op de prestaties van de medewerkers in Nijmegen. “Medewerkers maken het verschil in de klantervaring. Het is dan ook geweldig te zien hoe onze klanten de prestaties van ons team in Nijmegen waarderen. Mensen worden vriendelijk geholpen en rijden met een grote glimlach op hun gezicht weer weg. En dit zie je duidelijk terug in de beoordeling die de vestiging krijgt.”

Filiaalmanager Michael Hartemink: “We doen dag in, dag uit ons best om een stap extra te zetten voor onze klanten. Dat dit niet onopgemerkt blijft is geweldig. Deze blijk van waardering motiveert ons om op deze manier door te gaan. We gaan uiteraard alles op alles zetten om onze titel te verdedigen.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties