Op 1 juli 2018 is Sander Blonk gestart als conceptmanager bij Hella. Hij is in die functie verantwoordelijk voor de inhoud en de uitvoering van het Hella Service Partner-concept en het aanspreekpunt voor het autobedrijf en de groothandel.

sander-blonkHella Service Partner is in 2002 in de Benelux gelanceerd. Op dit moment hebben in Nederland en België circa driehonderd garagebedrijven zich daarbij aangesloten.

Sales

Sander Blonk heeft in het verleden verschillende salesfuncties bekleed. Een blik op zijn Linkedin-profiel leert dat hij in november 1994 begon in de automotive als accountmanager bij Buren Hallum. Daarna werkte hij nog voor Magneti Marelli en DGA. In 2012 verliet hij de automotive. Sander Blonk: “Ik ben er even tussenuit geweest, maar ben er weer helemaal klaar voor om deze uitdaging bij deze mooie organisatie aan te gaan. Mijn doel is om het concept te optimaliseren en uit te breiden.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties