bekeken: 1889 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Zeven nieuwe vestigingen Carprof

DOMEIN: Werkplaats

Geplaatst op: 26 februari 2019, 12:17

Leestijd: 1 minuut

Onlangs hebben opnieuw zeven autobedrijven zich aangesloten bij Carprof, de garageformule van de Partspoint Group die zich richt op het hogere segment autobedrijven. Het gaat om G. van den Akker uit Helmond, Tyrepoint Zwolle, GHV uit Venray, Ripperda uit Olst, Van Haarlem & Fisher uit Andelst, Ploemen uit Meerssen en A.P.W. Auto’s uit Reusel.

“We breiden ons netwerk actief uit. Ook onze huidige leden zijn enthousiast over Carprof. Zo is de nieuwe marketingstrategie tijdens de landelijke bijeenkomst enorm goed ontvangen door onze vestigingen”, aldus formulemanager Harold van Gestel.

Marketingstrategie

Met de zeven nieuwe leden telt Carprof op dit moment meer dan zestig vestigingen. Onlangs werd de marketingstrategie voor 2019 gepresenteerd, die voorziet in een aanpak voor het werven van nieuwe klanten en het versterken van bestaande klantrelaties. Harold van Gestel: “Centraal verzorgen wij voor onze leden de aanpak, coördinatie, implementatie en vormgeving. Op maat, gepersonaliseerd en met een significante korting op media door gezamenlijke inkoop. Dat scheelt de garagist tijd en geld.”

Diensten

Onderdeel van de Carprof-formule is naast marketingsupport een compleet pakket aan services. Er geldt een 24 maanden garantie op onderdelen en arbeidsloon. Met de Pechhulp en Service Card kunnen vestigingen klanten aan zich binden. Leden krijgen toegang tot de leasemarkt via Leaseprof en een volledig assortiment A-merkonderdelen. Carprof omvat bovendien opleiding, training en Pass Thru via TECH360, alsook een technische helpdesk. Kentekenloket, Klantenvertellen.nl, DTG en een volledig geautomatiseerd mailingsysteem behoren ook tot de tools. Wat voor Eric Rodink van Tyrepoint Zwolle de doorslag gaf, was de aansluiting bij WESP. “Het grootste voordeel van Carprof voor ons zijn de benchmarkanalyses in WESP”, aldus Rodink. “Dit geeft ons extra zicht op kansen voor omzet- en rendementverbetering van de werkplaats.”

Tags: , , , , ,

Bosch: rijhulpsystemen steeds…Mobiele kalibratieservice…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties