Autotrack-directeur Sander van den Hout heeft op 1 april het online advertentieplatform verlaten voor een nieuwe baan als directeur bij Wegener Digital. De 39-jarige Van den Hout gaat zich daar richten op het ontwikkelen en ondersteunen van online en mobiele producten. Een opvolger voor de dagelijkse leiding bij Autotrack.nl is nog niet gevonden.

Van den Hout startte in 2000 binnen Wegener met Autotrack.nl. In twaalf jaar wist hij de website uit te bouwen tot één van de grootste (tweedehands) autosites op de Nederlandse markt. Overigens blijft Van den Hout in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor Autotrack.nl.

“De jarenlange ervaring die ik bij Autotrack.nl heb opgedaan, ga ik inbrengen om de digitale ambities van Wegener te verwezenlijken.” De nieuwe strategie van Wegener legt de nadruk op betaalde producten: zowel apps voor tablets en smartphones, als nieuwe manieren om te betalen op nieuwswebsites.

De autobranche zit volgens Autotrack momenteel in een transitiefase; van traditionele verkoop naar verkoop via digitale platformen en sociale media. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties