Branchevereniging Bovag zal begin volgend jaar stoppen met haar occasionwebsite. Zij wil zich als onafhankelijke partij inzetten om leden te helpen zich online beter te presenteren. Dat meldt Bovagkrant.

Binnen het nieuwe plan wil Bovag met Autotrack.nl samenwerken. Deze partij zorgde de laatste zeven jaar voor de inhoud van Bovag.nl/occasions. Volgens marketingmanager Martijn Visser zal Bovag zich voornamelijk gaan richten op het gebruik van het Bovag-logo, het Bovag-garantie-logo, zorgen voor een duidelijke uitleg van het belang van Bovag-garantie. Daarnaast zullen er ook afspraken gemaakt worden over het integreren van reviews op occasionportals van leden.

Op technisch vlak zal er een controleslag komen om misbruik van het Bovag-merk tegen te gaan. Zo zal er automatisch ‘onderzocht’ worden of een adverteerder lid is van de vereniging of niet.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
9 april 2025
Bovemij Group weet verlies te verkleinen
9 april 2025
Partnership Vinacles en EV-Database voor rijkere EV-data
8 april 2025
Bosch ESItronic integreert SOVD-norm Tesla
Meest bekeken berichten
Recente reacties