Steeds meer grote autobedrijven schakelen een callcenter in om hiermee de aftersales op peil te houden. Zaken als een naderende apk, bandenwissel of onderhoudsbeurt worden zodoende met een enkel telefoontje aan de klant doorgespeeld.

Callcenters zijn een relatief goedkope oplossing voor autobedrijven om binding met de klant te houden. Met deze extra inzet hopen autobedrijven hun klanten na aan de borst te houden in plaats van dat klanten een overstap maken naar een mogelijke concurrent.

Autobedrijf Wensink (Noordoost-Nederland), Driessen (regio Eindhoven), Tigchelaar (Breda-Tilburg) en Hekkert (Limburg) zijn enkele voorbeelden van autobedrijven die met een callcenter werken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 december 2025
Ondernemers onderling
10 december 2025
‘Innovatie door AI is voor iedereen’
10 december 2025
Claro neemt One2Wash over
10 december 2025
Century-Velodroom opent Experience Center in Groningen
10 december 2025
Bart Janssen directeur a.i. Friesland Lease
10 december 2025
Nieuwe samenwerking tilt schadeherstel in Friesland naar hoger niveau
Meest bekeken berichten
Recente reacties