Bedrijven hoeven niet langer passief te wachten tot klanten zelf binnenkomen. Tenminste, als het ligt aan Jouwklanten.nl. Dit nieuwe instrument geeft bedrijven een signaal zodra klanten hun wens kenbaar hebben gemaakt via sociale media en internetfora. Vervolgens is het aan de onderneming om deze lead om te zetten in daadwerkelijke business.

Jouwklanten.nl is een initiatief van Elda PR (Harry Eskes) en Bizz In Control (Ellis Garstenveld). Harry Eskes legt uit: “Bizz In Control heeft al veel ervaring op het vlak van data en de analyse ervan middels intelligente systemen. Zelf heb ik niet alleen decennia ervaring in de autobranche maar ook op het gebied van marketing en pr. Door die twee bij elkaar te brengen krijgen klant de kans om zelf acties te plannen in plaats van te hopen op resultaat.”

Rechtstreeks vragen in mailbox

Het systeem werkt vooralsnog alleen via MS Outlook waar een plugin wordt geïnstalleerd. Vervolgens komen er op basis van de ingestelde trefwoorden vragen in de mailbox van het bedrijf zodat deze nieuwe klanten vervolgens actief benaderd kunnen worden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
28 november 2025
Athlon wint Innovatie Award met Flex+
28 november 2025
Fan van Citroën
27 november 2025
Nieuwe cao banden- en wielenbranche
Meest bekeken berichten
Recente reacties