Denso heeft via de Europese aftermarketdivisie het loyaliteitsprogramma Automotive Diamonds omarmd. Opvallend, omdat het programma oorspronkelijk is opgericht als TRW Diamonds. Nu ontvangen niet alleen TRW-klanten maar ook die van Denso de spaarpunten.

Het programma is in 2010 opgestart en geldt inmiddels voor klanten in Nederland maar ook Duitsland, Oostenrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk. De verwachting is dat behalve Denso ook andere partners zich zullen aansluiten. Door de oude naam TRW Diamonds te veranderen in Automotive Diamonds ontstond de mogelijkheid dat Denso zich aansloot.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
Meest bekeken berichten
Recente reacties